martedì 22 novembre 2016

Daljina citati

Citati o braku Sigmund Freud Poštovani posjetioci, za razliku od mnogih drugih internetskih stranica sa citatima i izrekama, najboljicitati. Kilometri vas nikad neće ubiti, Neće zbog toga ljubav. Daljina nije za slabiće. Volim te kad si daleko, volim te kad si tu, volim kad misliš na mene i daješ mi ljubav svu. Cmok… Gde si u ovom glupom hotelu, gde si u ovom dalekom selu.


Zbog tebe vene ja bih seko, a ti si negde.

Njegova dužina je razdaljina između jutra i noći. Onda mi odmaramo do sljedećeg. Najlepši ljubavni citati Najlepši ljubavni citati. Ljubavni citati koji će vam ulepšati dan. HLADNO nas vreme često podseća na vrednost ljubavi, a blizina voljene osobe bolja je od grejanja.


O ljubavi se kroz istoriju najviše raspravljalo, vodili su se ratovi, a neki čak nisu hteli živeti ako ne mogu biti sa voljenom osobom. Tko ti priča o tuđim manama, drugima će. Pročitajte i podelite sa nama neke od najlepših.


Images on Tumblr - GramUnion - Tumblr zivot daljina zagrljaj ljubav ljubav na daljinu sreca bol tuga razor citat citati zauvijek najljepsi.

Imaš pravo na moju ljubav i ne moraš da se boriš, treba samo da je uzmeš i nastaviš da voliš. Alfred Hitchock citat. Sretno oženjen je samo onaj čovjek koji razumije svaku riječ koju njegova žena nije rekla. Ralph Waldo Emerson “Amicus certus in re incerta cernitur – Pravi se prijatelj poznaje u nevolji. Prijatelj se može uzeti za remek djelo prirode.


Najveća kolekcija izreka i citata na jednom mjestu. Sve izreke i citati su sortirani prema poznatim autorima i prema kategorijama kojih je preko 300. Albert Einstein al capone anegdote poznatih bogatstvo bol brak ciati citati citati Paulo Coelho citati u slici citati u slikama Henry David Thoreau herman hesse izreke izreke Paulo Coelho izreke u slikama Jovan Dučić kratki citati ljubav ljudi mesa selimovic misao trenutka misli misli poznatih motivacijske priče motivaciske price mudre misli. Voljela saam ga, voljeo i on mene najveći nam problem bijo što se nismo voljeli u isto vrijeme.


Voljela ga dugo voljela ga žarko,a sad plaču oći njegove kad me. Daleko si voljena moja, duge su mi tamne noci, ali ljubav snagu mi daje da izdrzim u samoci. Dan je zaljubljen u noc, noc je zaljubljena u dan, a ja sam zaljubljena u tebe. Dan kad si se rodila, padala je kisa.


Nije to bila kisa, nego nebo je plakalo sto je andjela. Georgij Valentinovič Plehanov citat. Tok događaja u životu ne zavisi od nas, nikako ili vrlo malo, ali način na koji ćemo te događaje podneti, u dobroj meri zavisi od nas. Prije nego što počnem, priču, važno je da napomenem, da svaku stranicu na inetrnetu možete da iskoristite, nisu one toliko štetne.


Ask, Fb, Twiter, i mnogo toga.

Naša ljubavna priča je počela preko Aska. Inače ja sam iz Doboja, on je iz Zenice. Neka citati svakodnevno dolaze vama, a ne vi njima!


Ovo otvori kada ti dosadi daljina koja nas odvaja”, napisala je cura. Sve je to lijepo zapakirala u kovčeg i pohranila ga u njegovoj sobi. Kada je vidio što je ona učinila za njega, odlučio se pohvaliti na društvenim mrežama. Bio jedan čovek i imao sina.


Sin mu poraste za školu, ali u školu neće nikako da krene. Biće-neće, na kraju otac popusti.

Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Post più popolari